چگونه گوجه را خشک کنیم
چگونه گوجه را خشک کنیم؟
30 مهر 1401
مواد لازم برای درست کردن شله زرد مجلسی
بهترین نوع برنج شله زرد مجلسی چه برنجی است؟ یک کیلو برنج برای چند نفر شله زرد میشه؟
10 دی 1401

مرکز تخصصی فروش ادویه جات اصل و باکیفیت

خرید ادویه به صورت عمده از اصفهان

آخرین بروز رسانی 13 دی 1402 توسط Fateme amooshahi

خرید و قیمت روز ادویه توسط گیاهینه مرکز تخصصی فروش عمده ادویه جات

بازرگانی زرین گیاهینه مرکز فروش و خرید ادویه، با ما همراه باشید، شما می توانید لیست قیمت به روز ادویه جات رو در جدول زیر مشاهده کنید.

گیاهان، جایگاه ویژه‌ای در طبخ غذاهای ایرانیان دارند و ادویه‌جات یکی از گیاهانی هستند که به طور ثابت در غذاهای ایرانی‌ استفاده می‌شوند.

ادویه به عنوان چاشنی اصلی و طعم‌دهنده طبیعی سالیان دراز است که در آشپزی ایرانیان مورد توجه است، از این گذشته عطر و رنگی که انواع ادویه به غذا می‌بخشد استفاده از آن را به یک ضرورت در پخت‌و‌پز تبدیل کرده است.

می‌توان ادعا کرد امروزه خرید ادویه جات یکی از واجبات سبد خرید برای خانواده‌ها است و تهیه غذایی با طعم و مزه عالی، بدون استفاده از این مواد غیر ممکن است.

 قیمت روز فروش ادویه

آشپزی ایران با تاریخی کهن به طور ویژه‌ای با طعم‌دهنده‌های طبیعی گره خورده است و نه تنها ارزش این مواد گیاهی از نظر عطر و طعم مورد توجه مردم بوده است، بلکه مردم این سرزمین از انواع ادویه برای مقاصد دارویی بهره برده‌اند و نوشته‌ها و کتاب‌های زیادی در این باره به نشر رسیده است‌.

ارزش غذایی ادویه‌ها به قدری بالا است که گاهی در یک ادویه خاص ممکن است به مواد مغذی و معدنی و ترکیبات مهمی بر بخوریم که می‌تواند در مبارزه با عوامل بیماری ‌زا خطرناک مفید باشد.

خرید اینترنتی ادویه اصل با بهترین قیمت فروش

خرید پاپریکا درجه یک

ادویه فروشی  و خرید ادویه و استفاده از آن مرتبط با فرهنگ هر منطقه است و دلیل تفاوت چاشنی‌های به کار رفته در طبخ غذا را می‌توان تفاوت ذائقه مردم آن منطقه با دیگر مناطق دانست.

تفاوت‌های اقلیمی و آب و هوایی هم بسیار در استفاده از ادویه غذا تاثیرگذار هستند و شاید خرید و استفاده نوع خاصی از ادویه‌جات را تحت تاثیر قرار دهند.

برای نمونه در کشوری مانند هندوستان یا حتی مناطق جنوبی ایران ادویه های استفاده شده طبعی گرم و تند دارند یا شاید ادویه‌های استفاده شده در یک منطقه تنوع زیادی داشته باشند و مردم آن از بیشتر ادویه‌ها در پخت غذا بهره ببرند.

برای خرید ادویه عمده، تنوع محصولات چیزی است که در یک فروشگاه باید مورد توجه باشد و گیاهینه به عنوان فروشنده عمده ادویه جات روی این تنوع به طور خاص تاکید دارد.

چرا گیاهینه به عنوان مرکز تخصصی فروش ادویه جات شناخته می‌شود؟

گیاهینه به عنوان مرکز تخصصی فروش ادویه فرصتی ایجاد کرده است تا بنا بر نیاز مشتری، محصولات باکیفیتی را ارائه دهد.

گیاهینه با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی دسترسی مشتریان را به انواع مختلف ادویه‌جات آسان کرده است.

هنگامی که مشتری قصد خرید ادویه‌جات را ‌ به صورت عمده دارد، تنوع محصولات و کیفیت آن بسیار مهم است، همچنین باید توجه داشت قیمت خرید ادویه باید مناسب باشد و روش تحویل آن بدون دردسر صورت پذیرد.

محصول پیشنهادی گیاهینه : قیمت هل  

استفاده از ادویه در هر خانوار بر اساس ذائقه و نیاز افراد تعیین می‌شود.

در واقع باید توجه داشت که ادویه مورد استفاده در غذاها تا چه اندازه با شرایط سلامت و روحیات ما سازگار است، با توجه کردن به خواص هر ادویه، می‌توان بهترین نتیجه را در استفاده از این چاشنی‌ها به دست آورد.

برای مثال ادویه‌ای مانند گل‌محمدی طبعی گرم دارد و می‌توان از آن برای تسکین اعصاب استفاده کرد یا خرید ادویه فلفل و استفاده زیاد از آن در غذا که خواص آنتی‌اکسیدانی دارد، باعث کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های خطرناک می‌شود، همچنین می‌توان به دارچین اشاره کرد که با طبیعت گرم خود می‌تواند عملکرد مغز و حافظه را بهبود بخشد و در کنترل دیابت مفید باشد.

نحوه استفاده و دلیل استفاده از ادویه‌جات در غذا، نکته مهمی است که با کمی تامل می‌توان نتیجه بهتری از آن گرفت.

خواص درمانی و غذایی ادویه‌جات

عطر و طعم ادویه‌ها همچنین خوش‌رنگی آن‌ها باعث شده است تا مردم مناطق بنابر شرایط اقلیمی و مزاج افراد از بین انواع بسیار زیادی که وجود دارد، تعدادی را به عنوان چاشنی برگزینند و استفاده کنند.

بد نیست قبل از خرید ادویه ها با خواص چند مورد مهم از فهرست بلند بالایی که گیاهینه به عنوان مرکز فروش عمده ادویه آن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد آشنا شویم.

هل سبز

قدمت استفاده از هل سبز به چند هزار سال قبل می‌رسد و این ادویه به قدری خواص دارد که اگر از آن به طور دائم استفاده کنید ضرر نکرده‌اید.

هل سبز در پیشگیری از سرطان و بهبود سیستم گوارشی، همچنین برای جلوگیری از افسردگی و درمان دیابت بسیار مفید است.

محصول پیشنهادی گیاهینه : خرید و قیمت روز جینسینگ قرمز و اصل

جوز هندی

جوز هندی ماده‌ای است که برای درمان دردها و افزایش کارایی گوارش بدن تجویز می‌شود و خرید ادویه جوز هندی و استفاده از آن در غذا می‌تواند برای تسکین اعصاب مفید باشد. همچنین طبق تحقیقات، جوز هندی دارای ترکیباتی است که برای مبارزه با سرطان کارساز است.

زنجبیل

زنجبیل از جمله ادویه‌هایی است که خواص باورنکردنی دارد و طبق نظر پزشکان برای تقویت سیستم ایمنی و مقابله با بیماری‌های ویروسی جدید بسیار کارآمد است.

همچنین این ادویه دارای خواص ضد سرطان است و می‌توان به عنوان تنظیم‌کننده قند خون از آن استفاده کرد.

فلفل پاپریکا

ادویه پاپریکا از ترکیب فلفل قرمز تند و فلفل دلمه‌ای خشک شده به دست می‌آید، این ادویه را می‌توان با افزودن فلفل قرمز بیشتر تندتر کرد و در جاهای مختلف جهان تندی آن با هم تفاوت دارد.

پاپریکا دارای ویتامین k، ویتامین ث و ترکیبات آنتی‌اکسیدان است و خرید ادویه پاپریکا و استفاده از آن در غذا از جمله مهم‌ترین روش‌ها برای بهبود هضم غذا است.

پودر خردل

خردل مزه تندی دارد و از جمله ادویه‌هایی است که می‌توان در هر غذایی از آن بهره برد. یک نمونه از استفاده از این ماده در سس خردل است که باعث افزایش اشتها می‌شود.

خردل سرشار از مواد معدنی مختلف و انواع ویتامین‌های گروه ب است و می‌تواند در درمان سرماخوردگی، درمان دردهای موضعی بدن و بهبود هضم غذا مفید باشد.

پودر انبه

ادویه پودر انبه یکی از بهترین طعم ‌دهنده‌ها است و برای خوش عطر کردن غذا استفاده می‌شود.

این ادویه سرشار از ویتامین ث، کلسیم، فسفر و پتاسیم است و در غذاهایی مانند سوپ یا در انواع سالادها می‌تواند، طعم میوه‌ای مطبوعی به آن ببخشد.

لیست ادویه‌جات فله گیاهینه

گیاهینه به عنوان فروشنده عمده ادویه جات لیست کاملی را برای خرید در فروشگاه خود عرضه کرده است و روش‌های مختلفی را برای تحویل این محصولات به صورت عمده فراهم کرده است.

محصولات فروشگاه گیاهینه برای خرید ادویه شامل ادویه‌های خولنجان، پلویی، پیتزا و لازانیا، ترشی، تندروی، سوسیس و فلافل، قرمه سبزی، کاری، ماسالا، گوشت، ماکارونی، مرغ و ماهی، همبرگر، بادیان، پیاز خشک، جوز هندی، چوب میخک، خردل زرد، چوب دارچین لوله‌ای، ریشه جوز هندی، زنجبیل قلم، زیره سبز، زیره سیاه و ادویه‌های پودری انبه، پیاز، آویشن، خردل، دارچین، زردچوبه، زنجبیل چینی، سماق قهوه‌ای، پودر گوجه، سیر، فلفل سیاه، موسیر و هل سبز هستند.

علاوه بر تمام این موارد، گیاهینه به عنوان مرکز عمده فروش ادویه محصولات دیگری را هم در این دسته برای خرید ادویه در اختیار مشتریان قرار داده است. این محصولات شامل ادویه‌های فلفل پاپریکا و پودر پاپریکا، فلفل سیاه، فلفل قرمز عنابی، فوفل، گلپر اردبیلی، میخک، چوب دارچین، زردچوبه قلم، فلفل سیاه‌دان، فلفل قرمز خشک‌شده، پودر فلفل قرمز و انواع هل سبز خشک‌شده هستند که به راحتی از طریق سایت گیاهینه می‌توانید به توضیحات و نحوه سفارش آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

برای خرید عمده ادویه جات با شماره 09134255340 و 95010045-031 در تماس باشید.

یا به صفحه ثبت سفارش سریع سایت گیاهینه مراجعه کنید.

تیم تحریریه گیاهینه
تیم تحریریه گیاهینه
بازرگانی زرین گیاهینه یکی از پیشگامان عرضه ی کاربردی گیاهان بوده و گیاهان متنوع را با فرآوری های مختلف (ادویه، بذر، روغن و...) در دسترس عموم قرار داده است و حال با راه اندازی فروشگاه اینترنتی در تلاش است که بیشتر از قبل مخاطبان خود را راضی نگه داشته و راحتی را برای آنها به ارمغان آورد.
4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید
سعید
2 سال قبل

سایت گیاهینه برای تهیه و خرید ادویه بهترین انتخابه. در خرید ادویه جات از این سایت شک‌ نکنید.

متين هادي فر
متين هادي فر
2 سال قبل

عرض أدب و احترام
خسته باشيد
چند وقت پيش أز شما خريد أدويه انجام دادم أز همه محصولات راضي بودم عالي بود و تشكر أز شما بابت محصولات خوبتون فقط به عنوان پيشنهاد اگر بتونيد به مشتري هاي ثابتون كد تخفيف ارائه بديد خيلي بهتر هست و در كل ممنون أز خدماتتون

شهاب محمدی
شهاب محمدی
2 سال قبل

واقعا ازتون راضیم
وقتی ازتون ادویه خرید کردم اونم بااین قیمت مناسب
فکر میکردم کیفیتش معمولی باشه واقعا از چیزی که فکرشو میکردم بهتر بود مررررسی ❤