همه چیز درباره زردچوبه
خواص شگفت انگیز زردچوبه – مضرات زردچوبه
17 اسفند 1398
خرید سنجد سفره هفت سین
سنجد در هفت سین نماد چیست؟ عکس سنجد سفره هفت سین
22 اسفند 1398

چای بهشت چیست؟ | طرز تهیه چای به و سیب

گیاهینه مرکز فروش چای سیب و چای به بهشت

آخرین بروز رسانی 8 بهمن 1402 توسط Fateme amooshahi

چای بهشت یکی از معروف‌ترین انواع چای دربین ما ایرانیان می‌باشد. این چای ترکیبی از چای به و سیب است و به دمنوش بهشت نیز معروف است.

مصرف دمنوشهای گیاهی از دیرباز مورد توجه افراد بوده است و در حال حاضر هم بسیاری از افراد در برنامه غذایی خود از برخی دمنوشهای طبیعی و گیاهی استفاده میکنند.

دمنوشهای گیاهی از میوههای خشک شده، گیاهان، گلها و ادویهجات تهیه میشوند و از این رو طعم و عطر منحصر به فردی دارند.

خواص دارویی دمنوشهای طبیعی سبب شده است تا مصرف آنها به منظور درمان بیماریها، دردها و تقویت سیستم ایمنی بدن در میان جوامع بشری رواج پیدا کند.

در این میان، چای به و چای سیب از پرطرفدارترین دمنوشهای گیاهی بهشمار میآیند که به عنوان اکسیر حیات در مراکز عرضه خشکبار و ادویهجات شناخته میشوند.

چای به بهشت و چای سیب بهشت از معروفترین برندهای موجود در بازار بهحساب میآیند که در شهرهای مختلفی چون تهران، مشهد و قم بسیار شناخته شده هستند.

مرکز گیاهینه به عنوان فروشنده عمده چای سیب و چای به بهشت با کیفیت بالا و قیمت مناسب محسوب میشود؛ بنابراین اگر به دنبال خرید چای به و چای سیب برند بهشت هستید، توصیه میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در ارتباط با خرید چای به و چای سیب بهشت از نمایندگی معتبر این محصول در اختیارتان قرار دهیم.

چای به بهشت چیست؟ 

به یا بهی نوعی میوه درختی بومی آسیای جنوب غربی است و به سبب خواص درمانی فراوان، از عهد باستان مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

این میوه در استانهای گیلان، مازندران و اصفهان کشت و برداشت میشود اما درشتی، عطر و طعم بینظیر میوه به اصفهانی سبب شده است تا به یکی از بهترین گزینهها برای تولید چای به تبدیل شود.

خواص چای به بهشت

در سالهای اخیر، از میوه به اصفهان برای تهیه دمنوش گیاهی چای به بهشت استفاده شده و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. از خواص درمانی این دمنوش گیاهی، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  افزایش گردش خون را در سیستم قلبی عروقی
  •  تقویت سیستم ایمنی بدن
  •  جلوگیری از سرطان
  •  درمان زخم معده
  •  کاهش وزن
  •  کاهش کلسترول
  •  کاهش فشار خون
  •  سلامت پوست

چای سیب بهشت چیست؟ 

چای سیب یکی از پرخاصیتترین دمنوشهای گیاهی است که جایگزین مناسبی برای چای معمولی محسوب میشود.

چای به و چای بهشت برادر هم هستند ولی تولید چای سیب نسبت به چای به بیشتر است و از اینرو مصرف آن هم متداولتر است.

خواص درمانی چای سیب بهشت

چای سیب برند بهشت از سیبهای مرغوب و درجه یک استان اصفهان تهیه میشود و از خواص درمانی بیشمار این دمنوش طبیعی، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع دردهای گلو
  •  تصفیه خون
  •  درمان تب
  •  درمان نفخ معده
  •  درمان بیماریهای عصبی
  •  تقویت سیستم ایمنی بدن
  •  آرام‌‌بخش و نشاطآور
  •  درمان اسهال
  •  جلوگیری از ریزش مو

تهیه و تولید چای سیب و چای به بهشت

گیاهینه به عنوان تولیدکننده چای به و چای سیب بهشت اصفهان شناخته میشود که محصول برداشت شده را پس از شستشو کامل در دستگاههای اتوماتیک به صورت انبوه و بدون دخالت دست، خرد میکند.

نکته مهم در تهیه چای به و سیب بهشت این است که نباید اندازه خلالها ریز و درشت شوند که دستگاههای مخصوص به صورت دقیق این کار را انجام میدهند. حال مهمترین مرحله تولید این دمنوشهای طبیعی، خشک کردن تکههای میوه است که باید تفت داده شوند تا آب آنها تبخیر شود.

تولیدکنندگان چای به و چای سیب باید میزان حرارت برایخشک کردن را به قدری در نظر بگیرند که خلالها سوخته و تیره یا خام و روشن نشوند؛ زیرا در عطم و عطر نهایی دمنوش تاثیرگذار خواهد بود.  

حال اگر به دنبال دمنوش گیاهی به و سیب برند بهشت اصفهان هستید، توصیه میکنیم به خرید این محصول از فروشگاه گیاهینه به عنوان فعالترین و معتبرترین مرکز عرضه خشکبار و ادویه جات اقدام کنید.

عوامل موثر بر کیفیت چای به و چای سیب

افرادی که به دنبال خرید چای به و چای سیب برند بهشت هستند، باید از کیفیت و مرغوبیت محصول آگاهی کسب کنند. تمیز و شسته شدن میوه قبل از خلال شدن، نبود ساقه در تهیه دمنوش، حرارتدهی مناسب و شکل ظاهری خلالهای چای به و سیب در میزان کیفیت محصول نهایی تاثیرگذار خواهد بود.

یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تهیه و تولید چای به و چای سیب، بهشت اصفهان محسوب میشود که توسط دستگاههای اتوماتیک به صورت کاملا بهداشتی، تهیه چای به و سیب خشک شده صورت میپذیرد.

مرکز گیاهینه به عنوان فروشنده عمده چای به و چای سیب بهشت اصفهان درجه یک و مرغوب مشغول فعالیت است و به شما در تهیه این محصول، مشاورتهای لازم را ارائه میدهد.  

قیمت عمده چای به و چای سیب بهشت

چای سیب و چای به برند بهشت از پرفروشترین و پرطرفدارترین دمنوشهای طبیعی در بازار خشکبار و عرقیات محسوب میشوند که خلالهای میوه در اثر حرارت، خشک میشوند و برای دم کردن مورد استفاده قرار میگیرند.

نمایندگی فروش چای به بهشت و چای سیب بهشت تحت تاثیر فاکتورهای مختلف، قیمت نهایی محصول را تعیین میکند. به طور کلی هر چقدر محصول بهتر تفت داده شده باشد و به خوبی خشک شود، میوه با کیفیت و درجه یک باشد، بهتر تمیز شود و بدون ساقه باشد، طبیعتا از کیفیت و قیمت بالاتری در بازار خشکبار برخوردار است. لازم به ذکر است که در فصل برداشت سیب و به، قیمت چای این میوهها در بازار مناسبتر است.

قیمت هر بسته محصول در نمایندگی فروش چای سیب بهشت و چای به بهشت با توجه به شرایط بازار و کیفیت محصول تعیین میشود.

گیاهینه به عنوان مرکز فروش عمده چای سیب و چای به بهشت اصفهان مشغول فعالیت است و این محصولات را در پاکتهای 5 کیلوگرمی سفید رنگ با مارک بهشت بستهبندی کرده و به سراسر ایران ارسال میکند.

راهنمای خرید چای به و سیب بهشت از مرکز گیاهینه

چنانچه به دنبال تهیه و خرید چای به و چای سیب برند بهشت هستید، مرکز گیاهینه به عنوان مجری مستقیم فروش عمده چای به بهشت و چای سیب بهشت در بازار فعالیت میکند.

فروشگاه گیاهینه، چای به و سیب را در پاکتهای سفید رنگ مقوایی مانند 5 کیلوگرمی به صورت چرخ دوز بستهبندی میکند و برای ارسال به خارج از شهر، هر 5 بسته از این محصول در یک کیسه قرار داده میشوند تا از طریق باربری و اتوبوس در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه به اقصی نقاط کشور ارسال شوند.

مشتریان و متقاضیان خرید این محصولات، میتوانند از طریق شماره تلفن ۰۹۱۳۴۲۵۵۳۴۰ و ۰۳۱۹۵۰۱۰۰۴۵ با کارشناسان و مسئولین این حوزه در مرکز گیاهینه ارتباط برقرار کرده و از قیمت روز چای سیب و چای به بهشت اصفهان مرغوب و با کیفیت اطلاعات کسب کنند.

تیم تحریریه گیاهینه
تیم تحریریه گیاهینه
بازرگانی زرین گیاهینه یکی از پیشگامان عرضه ی کاربردی گیاهان بوده و گیاهان متنوع را با فرآوری های مختلف (ادویه، بذر، روغن و...) در دسترس عموم قرار داده است و حال با راه اندازی فروشگاه اینترنتی در تلاش است که بیشتر از قبل مخاطبان خود را راضی نگه داشته و راحتی را برای آنها به ارمغان آورد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها