میخک
ترکیب میخک و جوز هندی – خواص میخک برای مردان چیست؟
12 آبان 1400
عطاری آنلاین
عطاری آنلاین گیاهینه
3 آذر 1400

خرید اقلام عطاری به صورت عمده به همراه لیست اقلام پرفروش عطاری

آخرین بروز رسانی 30 فروردین 1402 توسط تیم تحریریه گیاهینه

خرید اقلام عطاری به صورت عمده به همراه لیست اقلام پرفروش عطاری

عطاری یکی از فروشگاه‌هایی است که معمولا مشتریان زیادی دارند و سود خوبی هم برای صاحبان خود به همراه می‌آورند؛ زیرا اقلامی که در آن‌ها به فروش می‌رسد، پرکاربرد هستند و تعداد این فروشگاه‌ها هم خیلی زیاد نیست. البته نباید فراموش کرد که تأسیس عطاری کاری حرفه‌ای است و باید افرادی سراغ این کار بروند که اطلاعات مناسبی در مورد خرید عطاری و نحوه کار در آن دارند. در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با تأسیس عطاری صحبت کنیم تا بدانید چگونه می‌توان یک فروشگاه سودآور را راه‌اندازی کرد.

نکاتی که قبل از خرید عطاری باید بدانید!

مهم‌ترین نکته‌ای که قبل از شروع کار باید بدانید، این است که چه هدفی از راه‌اندازی عطاری دارید. برخی افراد که دارای اطلاعات پزشکی هستند و در مورد طب سنتی می‌توانند فعالیت داشته باشند، قصد دارند تا در کنار کار فروش محصولات عطاری، در زمینه مشاوره طب سنتی هم فعالیت کنند. در این مواقع نوع محصولاتی که خریداری می‌کنند ممکن است متفاوت باشند.

برخی افراد هم هدفشان از تأسیس عطاری، خرید و فروش است. البته این افراد می‌توانند در کلاس‌های آنلاین طب سنتی هم شرکت کنند و اطلاعات مناسبی را در این زمینه داشته باشند. در این صورت، سود بیشتری از عطاری خود می‌برند؛ زیرا می‌توانند به مشتریان در خرید اقلام مورد نظرشان کمک بیشتری کنند.

نکات مهم برای خرید انواع محصولات عطاری

برای این که بتوانید محصولات مورد نیاز یک عطاری را خریداری کنید و آن را راه‌اندازی کنید، باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید. برخی از این نکات در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

1.اقلام پرفروش عطاری

باید بدانید که کدام اقلام در عطاری‌ها پرفروش‌تر هستند و کدام مواد، مشتریان کمتری دارند. بدون شک اقلام پرفروش را باید در مقادیر بیشتر خریداری کنید. اقلامی مانند پودر زردچوبه، پودر فلفل سیاه، پودر فلفل قرمز، پودر سیر، دارچین و … جزو پرفروش‌ترین اقلامی هستند که در عطاری‌ها وجود دارند. این مواد مشتریان همیشگی خود را دارند.

2.اقلام با فروش کمتر در عطاری‌ها

از سوی دیگر اقلامی مانند دم‌نوش‌ها، ادویه کباب، ادویه ترشی و … نسبت به ادویه‌های قبل فروش کمتری دارند. پس باید مقادیر کمتری را از آن‌ها در سبد خرید خود بگنجانید.

در نهایت پس از مدتی مشتریان به شما اطلاعات می‌دهند که چه محصولات عطاری برایشان مورد نیاز است و خودتان متوجه میزان پرفروش یا کم فروش بودن برخی اقلام می‌شوید.

3.مایه پنیر و بذر سبزیجات

در خرید عطاری می‌توانید موادی مانند مایه پنیر و بذر سبزیجات را هم بگنجانید. این مواد با توجه به موقعیت قرارگیری عطاری می‌تواند فروش بیشتر یا کمتری داشته باشند. در صورتی که در نزدیکی مکان‌هایی هستند که تولیدی‌های لبنیات وجود دارند، معمولا فروش مایه پنیر زیاد است. همچنین در نزدیکی روستاها و مکان‌های کشت سبزیجات هم بذر سبزیجات می‌تواند سودآوری داشته باشد.

4.دمنوش و ادویه ترکیبی

یکی از روش‌های عالی برای جذب مشتری، استفاده از ادویه‌های ترکیبی و دمنوش‌هایی است که برای موارد خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. می‌توانید ادویه‌ها و دمنوش‌ها را خریداری کنید و با ترکیب کردن آن‌ها، محصولات منحصر به فردی را برای عطاری خودتان تولید کنید. اگر کمی اطلاعات و خلاقیت داشته باشید به راحتی می‌توانید حاشیه سود خود را با این روش بالا ببرید.

5.خشکبار

برای خرید عطاری باید برخی از مواد خشکبار را هم در سبد خود قرار دهید. به عنوان مثال خلال بادام، پودر نارگیل، زرشک و … هم در عطاری‌ها به فروش می‌رسند. برای نگهداری این اقلام باید دقت کافی داشته باشید و در بسته بندی‌های مناسب آن را جای دهید. کمترین میزان رطوبت هم می‌تواند سبب خراب شدن آن‌ها شود. با توجه به این که قیمت این خشکبار بالا است، در صورت خراب شدن ضرر زیادی را عطاری متحمل می‌شود.

چیدمان عطاری و نکات پس از تاسیس آن

حال که با عمده فروشی عطاری توانستید این فروشگاه را راه اندازی کنید، باید به چیدمان و دکوراسیون فروشگاه توجه کافی داشته باشید. بدون شک دکوراسیون در جذب مشتری بسیار مهم است. از این رو بهتر است آن را به گونه‌ای زیبا بچینید. به علاوه مسائل بهداشتی را هم با حساسیت مورد توجه قرار دهید.

از طرفی می‌توانید ادویه‌ها را به صورت نسابیده خریداری کنید و با خرید یک دستگاه آسیاب، هنگام خرید و جلوی مشتری آن را آسیاب کنید. بدین صورت هم اطمینان مشتریان از ادویه بیشتر می‌شود و هم طعم و عطر ادویه بهتر خواهد بود.

عمده فروشی عطاری آنلاین زرین گیاهینه

برای خرید محصولات عطاری می‌توانید از مرکز تخصصی و معتبر زرین گیاهینه بهره ببرید. این عطاری آنلاین، انواع ادویه‌های باکیفیت و مرغوب را در بسته بندی‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌دهد تا بتوانند هر چه سریع‌تر عطاری خود را راه‌اندازی کنند. قیمت محصولات عطاری در فروشگاه زرین گیاهینه به صورت عمده مناسب است. بدین صورت قیمت عطاری و محصولات آن برای شما به صرفه و سودآور خواهد بود. پس از خرید عطاری، این محصولات در بسته‌بندی مناسب برای شما از طریق باربری و اتوبوس ارسال می‌شود.

 

قیمت کلیه اجناس فروشگاه گیاهینه

تیم تحریریه گیاهینه
تیم تحریریه گیاهینه
بازرگانی زرین گیاهینه یکی از پیشگامان عرضه ی کاربردی گیاهان بوده و گیاهان متنوع را با فرآوری های مختلف (ادویه، بذر، روغن و...) در دسترس عموم قرار داده است و حال با راه اندازی فروشگاه اینترنتی در تلاش است که بیشتر از قبل مخاطبان خود را راضی نگه داشته و راحتی را برای آنها به ارمغان آورد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها