آویشن برگ پهن شیرازی
آویشن: بهترین نوع آویشن در ایران کدام نوع است؟ آویشن برگ پهن شیرازی
29 فروردین 1400
خواص کندر برای ریه
خواص کندر برای ریه و درمان کرونا
5 اردیبهشت 1400

قیمت بهار نارنج در بهار 1400

آخرین بروز رسانی 1 اردیبهشت 1400 توسط تیم تحریریه گیاهینه

قیمت بهار نارنج در بهار 1400

نارنج از جمله درختانی است که شکوفه و میوه آن برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ زیرا در کنار عطر دلنشین از خواص دارویی و درمانی فراوانی برخوردار هستند. شکوفه‌های درخت نارنج که در فصل بهار نمایان می‌شوند، بهار نارنج هستند که دارای طبع گرم و خشکی بوده و مصرف آن برای افراد سرد مزاج بسیار مفید است. مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین بهار نارنج کشور به محصولات باغات استان فارس و شیراز مربوط می‌شود که هر ساله در فصل بهار (اواخر فروردین) تا اوایل تابستان برداشت شده و به سراسر کشور عرضه می‌شود.

بهار نارنج از عطر و بو بی‌نظیری برخوردار بوده و با توجه به خواص دارویی و ارزش غذایی بالا در صنایع گوناگون و برای مصارف خانگی کاربرد دارد.

قیمت بهار نارنج در بازار محصولات خشکبار و ادویه‌جات کشور با توجه به شرایط کشت و برداشت و کیفیت محصول متفاوت است؛ از این‌رو اگر به دنبال خرید بهار نارنج هستید، مراکز فعال عرضه محصولات گیاهی از قبیل گیاهینه در زمینه خرید و فروش عمده بهار نارنج و بهار مرکبات مشغول هستند و به شما در تهیه و خرید بهار نارنج مرغوب با قیمت مناسب کمک خواهند کرد.

در اینجا تلاش می‌کنیم تا اطلاعات کامل و جامعی در ارتباط با قیمت بهار نارنج در بهار سال 1400 و خرید عمده آن در اختیارتان قرار دهیم؛ پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهار نارنج با بهار مرکبات چه تفاوتی دارد؟

همانظور که اشاره شد، بهار نارنج به شکوفه‌های درخت نارنج گفته می‌شود اما به شکوفه درختانی چون پرتقال، نارنگی و … بهار مرکبات می‌گویند.

بهار نارنج از عطر و بو دلنشینی برخوردار بوده و در مقایسه با بهار مرکبات، ظاهر باریک‌تر، کشیده‌تر و نوک تیزتری دارد و پس از خشک شدن، رنگ آن تیره‌تر از بهار مرکبات خواهد شد.

یکی دیگر از تفاوت‌های اساسی بهار نارنج با بهار مرکبات، قیمت عرضه و فروش آن در بازار خشکبار و ادویه‌جات است که با قیمت حدود 2 برابری در مقایسه با بهار مرکبات به فروش می‌رسد؛ از این‌رو اگر به دنبال خرید بهار نارنج هستید، می‌توانید با مراجعه به مراکز معتبر محصولات گیاهی از قیمت بهار نارنج مطلع شده و در صورت تمایل به ثبت سفارش خرید محصول اقدام کنید.

پیش‌بینی قیمت بهار نارنج در بهار 1400

مرکز اصلی رشد بهار نارنج کشور، استان فارس به ویژه شهر شیراز است که کیفیت درجه یک و مرغوبی دارد. زمان برداشت بهارنارنج و مرکبات هر ساله از اواخر فروردین ماه آغاز شده و تا اوایل تابستان ادامه دارد.

سال گذشته با توجه به شرایط نامناسب جوی از قبیل سرمای زیاد، وزش بادهای شدید و کمبود آب، میزان برداشت بهار نارنج از باغات با کاهش شدیدی مواجه شد؛ زیرا چنین شرایطی سبب شد تا میزان تولید محصول بسیار کم شود و شکوفه‌ها به صورت نارس از درخت بریزند و این موضوع سبب کاهش میزان عرضه بهار نارنج و بهار مرکبات به بازار شد؛ در نتیجه نایاب شدن این محصول به افزایش قیمت بهار نارنج و بهار مرکبات در سال 1399 منجر شد تا جایی که قیمت هر کیلو بهار نارنج در سال 99 به 300 تا 400 هزار تومان و قیمت بهار مرکبات به حدود 200 هزار تومان رسید اما امسال با توجه به شرایط مساعد آب و هوا، افزایش میزان بارندگی و نبود سرما و وزش باد، میزان برداشت بهارنارنج و بهار مرکبات به مقدار قابل توجهی افزایش یافت و احتمال می‌رود که قیمت بهار نارنج در بهار سال 1400 با کاهش مواجه شود؛ بنابراین اگر قصد خرید عمده بهار نارنج را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا اواسط تابستان و ورود محصول تازه به بازار دست نگه دارید تا بتوانید بهار نارنج تازه را با قیمت واقعی و بهترین کیفیت خریداری کنید.

هنگام خرید بهار نارنج به چه نکاتی توجه کنیم؟

بهار نارنج یکی از پرکاربردترین و معطرترین محصولات گیاهی در بازار خشکبار و ادویه‌جات کشور به‌حساب می‌آید. متقاضیان خرید بهار نارنج و بهار مرکبات باید در هنگام تهیه محصول به موارد زیر توجه کنند:

  • بار تازه و محصول امسال باشد؛ زیرا عطر و بو بیشتری نسبت به بارهای قدیمی دارد.
  • تمیز و بدون ناخالصی باشد.
  • به مشخصات ظاهری محصول دقت شود تا با بهار مرکبات مخلوط نشده باشد؛ زیرا کیفیت و قیمت بهار مرکبات نسبت به بهارنارنج پایین‌تر است.

بنابراین اگر به دنبال خرید بهار نارنج درجه یک با قیمت مناسب هستید، می‌توانید به مراکز معتبر خرید و فروش محصولات خشکبار مراجعه کنید.

خرید عمده بهار نارنج خشک به صورت آنلاین از بازرگانی زرین گیاهینه

بازرگانی زرین گیاهینه به عنوان مرجع عرضه و فروش عمده بهار نارنج و بهار مرکبات کشور مشغول فعالیت است و این امکان را برای متقاضیان خرید بهار نارنج فراهم کرده است تا با مراجعه به صفحه اصلی محصول در سایت گیاهینه، از قیمت عمده بهار نارنج و بهار مرکبات مطلع شده و در صورت تمایل به ثبت سفارش خرید اینترنتی بهار نارنج اقدام کنند.

به‌طور کلی قیمت بهارنارنج در این فروشگاه با توجه به میزان برداشت، کیفیت محصول و میزان خرید متفاوت است. فروشگاه گیاهینه بهار نارنج خالص و بهار مرکبات درجه یک را در بسته‌بندی‌های 3، 5 و 10 کیلوگرمی به فروش می‌رساند؛ از این‌رو متقاضیان خرید بهار نارنج و بهار مرکبات، می‌توانند برای استعلام قیمت بهار نارنج و مرکبات، از طریق شماره تلفن‌های 09134255340 و 03195010045 با کارشناسان این حوزه در گیاهینه تماس برقرار کرده و در صورت تمایل به ثبت سفارش اقدام کنند تا محصول خریداری شده را از طریق اتوبوس، باربری و پست بار در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در اقصی نقاط کشور تحویل بگیرند.

تیم تحریریه گیاهینه
تیم تحریریه گیاهینه
بازرگانی زرین گیاهینه یکی از پیشگامان عرضه ی کاربردی گیاهان بوده و گیاهان متنوع را با فرآوری های مختلف (ادویه، بذر، روغن و...) در دسترس عموم قرار داده است و حال با راه اندازی فروشگاه اینترنتی در تلاش است که بیشتر از قبل مخاطبان خود را راضی نگه داشته و راحتی را برای آنها به ارمغان آورد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها